L'empresa automobilística alemanya Volkswagen iniciarà al gener la campanya de revisió dels vehicles afectats pel programari amb el qual es manipulava les proves d'emissions. Així ho ha anunciat Matthias Müller, el nou president de la companyia, en la seva primera entrevista al Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Müller ha destacat que tots els automòbils afectats hauran estat revisats abans de finals del 2016. I a més ha xifrat en "només" 9,5 milions en nombre de vehicles que s'hauran de revisar, davant els 11 milions que havia previst en anterioritat el grup automobilístic.
D'altra banda, Müller ha destacat que només "uns quants treballadors" van estar implicats en el cas del programari que manipulava les emissions del motor EA 189 EU5. Al mateix temps, ha subratllat que el consorci Volkswagen segurament haurà de replantejar projectes i inversions tal com ja va explicar ahir el president global del comitè d'empresa de la companyia, Bernd Osterloh.
Volkswagen començarà a revisar els vehicles trucats a partir de gener
Societat
El nou president de la companyia, Matthias Müller, xifra en "només" 9,5 milions en nombre de cotxes que s'hauran de supervisar
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Diada de Catalunya 2026: actes i activitats a Osona i el Lluçanès per l'Onze de Setembre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026 Irene Giménez i Vinyet
-
-
-
Societat Vic impulsa un servei d'acompanyament a les famílies i de suport al desenvolupament dels infants de 0 a 3 anys Irene Giménez Vinyet
Publicat el
07 d’octubre de 2015 a
les 12:19
Actualitzat el
07 d’octubre de 2015 a les
12:35
Et pot interessar
-
Societat
Osona Cuina creix i suma nous membres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de setembre
-
Societat
El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe
-
Societat
La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027
-
Societat
Més de 7.100 alumnes inicien un nou curs escolar a Vic
-
Societat
«És un dia molt especial»: les escoles de Vic comencen el curs escolar amb normalitat tot i la vaga educativa
