La lluita pel triomf al Dakar es redueix a Nani Roma i Stéphane Peterhansel

Gerard Farrés signa el seu millor resultat en una etapa, amb un extraordinari segon lloc.

Publicat el 13 de gener de 2012 a les 07:29
Nani Roma, a l'onzena etapa del Dakar. Foto: Web de Nani Roma

Nani Roma ha acabat en segona posició la onzena etapa del Dakar 2012, la primera de la història disputada a sòl peruà. El pilot de Folgueroles ha cedit 3’44” respecte a Stéphane Peterhansel, amb qui ha protagonitzat una bonica lluita.

Els problemes mecànics de Robby Gordon en la jornada d’avui han reduït la nòmina de candidats al triomf a només dos noms, Stéphane i Nani, separats en la classificació general per 22’49”. Giniel de Villiers, tercer, se situa a més d’una hora.

Pel que fa a les motos, Gerard Farrés ha signat el seu millor resultat i ha finalitzat en una extraordinària segona posició. El pilot ha liderat part de l’etapa i només s’ha vist superat en la segona secció de l’especial pel francès i líder de la prova Cyril Despres.

Aquest resultat manté Farrés en la sexta posició de la general però li serveix per escurçar distàncies amb el cinquè classificat, el suec Stefan Svitko, que es troba a 2’04”.

Classificació general cotxes

Classificació general motos

Seguiment de l'actuació de Nani Roma

Seguiment de l'actuació de Gerard Farrés

Més informació, des del web de Nani Roma

Més informació, des del web de Gerard Farrés

Més informació, des del web oficial del Dakar