El periodista i locutor de Manlleu Llucià Ferrer serà el presentador de la segona edició del Dia de la Premsa Comarcal que se celebrarà el proper divendres 13 de novembre a la Sala Moragues del Centre Cultural El Born de Barcelona entre les 11 h i les 15 h i comptarà amb diverses ponències, presentacions i una taula rodona.
Durant la Jornada es farà públic el nom del guanyador del concurs del logotip del 35è aniversari de l’Associació Catalana de Premsa Comarcal; el qual, va rebre desenes de propostes dels associats de l’entitat i després de fer una selecció dels quinze dissenys finalistes, es va escollir el guanyador, que rebrà un premi de 400 € (quatre-cents euros) i el seu disseny il·lustrarà totes les activitats de l’entitat durant el període del 35è aniversari.
El Dia de la Premsa Comarcal va ser instaurat l’any passat per l’ACPC (Associació Catalana de Premsa Comarcal) amb la intenció de reivindicar un model de comunicació que genera 2.500 llocs de treball a tot el país i compta amb més de 130 capçaleres de paper i digitals.
En la seva primera edició va aplegar 150 professionals del món de la comunicació en una jornada que va comptar amb les intervencions de ponents com Antoni Bassas, Lluís Bassat o Xavier Graset.
Llucià Ferrer presentarà l'acte del Dia de la Premsa Comarcal al Born
La jornada serà al 13 de novembre
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2015 a les 14:32
Actualitzat el 26 d’octubre de 2015 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Canvis en els mercats setmanals de Vic per Sant Joan i la Festa Major
-
Societat «Pols», del vilatortí Ramon Boixeda, guanya el 23è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater
-
Societat El ple de Roda de Ter aprova la modificació del POUM
-
Societat Més participants i canvi de recorregut: així serà la cursa d'Els 7 Portals de Vic
-
Societat Osona Contra el Càncer posa en marxa una guardiola solidària digital
-
Societat El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts i aposta per la nova escena musical en català