Els comerciants de Manlleu han tornat a viatjar a una ciutat europea per conèixer noves tendències i formats comercials. Aquestes sortides es van començar a fer l'any 2010. Els últims anys s'ha visitat Berlín, Estocolm i ara Viena, ciutat amb alguns districtes on últimament s'han obert establiments i comerços molt originals.
Enguany, un grup de 18 comerciants es va desplaçar el passat cap de setmana a Viena per conèixer noves tendències del sector comerç. La ruta proposada aquest any pel consultor Jordi Bacaria es centrava principalment al districte 7 de Viena.
El grup de comerciants, acompanyats pel consultor, van poder fer durant 3 dies una ruta comercial per aquest districte, on s'hi ubiquen molts comerços detallistes i de consum local. El comerç és un espai social, es fa venda creuada i s'ofereixen productes exclusius per fer sentir únics als clients.
A banda de la ruta comercial, el grup de comerciants, el consultor i els representants de Promoció Econòmica, el regidor i una tècnica, van ser rebuts a la seu de la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Àustria pel delegat del Govern Adam Casals.
D'altra banda, els participants valoren positivament aquest tipus d'experiència que els permet teixir relacions entre ells i veure nous conceptes i tendències, acompanyats per una persona experta en les noves tendències comercials. El "retail tour" ha estat organitzat per l'Oficina de Promoció Econòmica (OPE), que assumeix el cost de la conducció del recorregut comercial. Els comerciants que hi participen es fan càrrec de totes les despeses del viatge (desplaçament, vol i dietes).
Comerciants de Manlleu visiten Viena per conèixer noves tendències del sector
Societat
Està organitzat per l'Oficina de Promoció Econòmica
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
25 d’octubre de 2016 a
les 09:00
Actualitzat el
25 d’octubre de 2016 a les
09:09
Et pot interessar
-
Societat
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Societat
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Societat
Arriba una nova onada de calor i tornen els avisos per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Detinguda per un robatori amb violència a Torelló
-
Societat Preocupació a les Masies pels resultats de la consulta pel trànsit de Roda de Ter
