El grup Bon Preu ha anunciat que tancarà els seus establiments els diumenges per tal de garantir el descans i la salut del personal arran de la crisi del coronavirus. La mesura s'iniciarà a partir del 5 d'abril i s'allargarà "fins que passi aquest episodi". Els minimercats i les botigues que es troben adjuntes a les benzineres EsclatOil ja no han obert aquest diumenge passat, 29 de març.
En paral·lel, el grup d'alimentació també informa d'horaris comercials reduïts per Setmana Santa i tancament d'alguns dies. "Totes aquestes iniciatives tenen com a objectiu protegir al màxim els equips, com la reducció de l'horari comercial de 9 a 20 hores o el tancament a migdia de 15 a 16 hores per desinfectar els locals", ha precisat el grup Bon Preu.
"També s'han instaurat jornades intensives del personal per tal de reduir el risc de desplaçaments i d'evitar que coincideixin els treballadors i treballadores dels diferents torns", ha continuat el grup d'alimentació amb seu a les Masies de Voltregà. Pel que fa la Setmana Santa, Bon Preu ha detallat que els horaris comercials de les botigues turístiques seran més reduïts amb el divendres 10/04 i el dilluns 13/04 només de 10 a 14 hores, i el tancament el diumenge 12/04.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199108[/noticiadiari]
Els supermercats Bon Preu tancaran els diumenges per donar descans al personal
El grup d'alimentació també anuncia horaris comercials reduïts per Setmana Santa
ARA A PORTADA
-
Imatges que són «un tresor»: digitalitzen més de 5.000 hores de gravació de la deseperaguda Televisió d'Osona Redacció
-
-
Les comparses del seguici de Festa Major de Vic anuncien accions de rebuig a la presència de Lluis Argüello Irene Giménez Vinyet
-
-
Un home llança gas pebre contra la multitud durant la festa major de Vic i provoca 10 ferits Redacció
Publicat el 30 de març de 2020 a les 09:55
Et pot interessar
-
Societat Intent d'ocupació frustrat al carrer Sant Josep de Torelló
-
Societat El Parlament dona llum verda a tramitar per lectura única el projecte de llei perquè Aiguafreda passi a Osona
-
Societat La ciutat de Vic, un referent del cinema oriental
-
Societat Aiguafreda, a un pas de deixar el Vallès per formar part d'Osona: «Tindrem el millor de les dues comarques»
-
Societat Què són els centres adscrits? La seva vinculació a la universitat
-
Societat Usuaris de l'R3 denuncien la presència de goteres a l'estació de tren de Vic