Els supermercats Bon Preu tancaran els diumenges per donar descans al personal

El grup d'alimentació també anuncia horaris comercials reduïts per Setmana Santa

Publicat el 30 de març de 2020 a les 09:55
El grup Bon Preu ha anunciat que tancarà els seus establiments els diumenges per tal de garantir el descans i la salut del personal arran de la crisi del coronavirus. La mesura s'iniciarà a partir del 5 d'abril i s'allargarà "fins que passi aquest episodi". Els minimercats i les botigues que es troben adjuntes a les benzineres EsclatOil ja no han obert aquest diumenge passat, 29 de març. 

En paral·lel, el grup d'alimentació també informa d'horaris comercials reduïts per Setmana Santa i tancament d'alguns dies. "Totes aquestes iniciatives tenen com a objectiu protegir al màxim els equips, com la reducció de l'horari comercial de 9 a 20 hores o el tancament a migdia de 15 a 16 hores per desinfectar els locals", ha precisat el grup Bon Preu.

"També s'han instaurat jornades intensives del personal per tal de reduir el risc de desplaçaments i d'evitar que coincideixin els treballadors i treballadores dels diferents torns", ha continuat el grup d'alimentació amb seu a les Masies de Voltregà. Pel que fa la Setmana Santa, Bon Preu ha detallat que els horaris comercials de les botigues turístiques seran més reduïts amb el divendres 10/04 i el dilluns 13/04 només de 10 a 14 hores, i el tancament el diumenge 12/04.

[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199108[/noticiadiari]