Continuen els problemes de telefonia a Espinelves. El petit municipi de les Guilleries s’ha tornat a quedar aquest dimecres, 20 de gener, sense telèfon ni Internet, des de les 9 del matí fins a les 3 de la tarda. Els talls de subministrament s’han produït repetidament en els últims mesos: dos dies el novembre i dos dies el desembre, en aquest darrer cas, un d'ells a la nit de cap d’any.
L’avaria només afecta els usuaris de Telefónica, que són la majoria de veïns de la població. No afecta en canvi els usuaris d’altres plataformes, com Orange o Vodafone. Telefónica encara no ha donat cap explicació dels talls a l'Ajuntament.
L’alcalde d’Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha refermat a Osona.com que estan estudiant emprendre accions legals contra la companyia, tot i que encara està per veure “com ho vesteixen”. Tot apunta que la denúncia podria ser per incompliment de contracte.
Claveria ja va advertir fa uns dies que 14 persones viuen soles i depenen del servei de teleassistència, que queda inoperatiu quan no hi ha línia, la qual cosa provoca que quedin desprotegides. També va explicar que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL, l'Ajuntament d'Espinelves hauria de pagar 35.000 euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".
Espinelves es torna a quedar sense telèfon ni Internet
Cinquè tall del subministrament en tres mesos | Telefónica continua sense donar explicacions
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 20 de gener de 2016 a les 16:30
Actualitzat el 20 de gener de 2016 a les 16:37
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí