Continuen els problemes de telefonia a Espinelves. El petit municipi de les Guilleries s’ha tornat a quedar aquest dimecres, 20 de gener, sense telèfon ni Internet, des de les 9 del matí fins a les 3 de la tarda. Els talls de subministrament s’han produït repetidament en els últims mesos: dos dies el novembre i dos dies el desembre, en aquest darrer cas, un d'ells a la nit de cap d’any.
L’avaria només afecta els usuaris de Telefónica, que són la majoria de veïns de la població. No afecta en canvi els usuaris d’altres plataformes, com Orange o Vodafone. Telefónica encara no ha donat cap explicació dels talls a l'Ajuntament.
L’alcalde d’Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha refermat a Osona.com que estan estudiant emprendre accions legals contra la companyia, tot i que encara està per veure “com ho vesteixen”. Tot apunta que la denúncia podria ser per incompliment de contracte.
Claveria ja va advertir fa uns dies que 14 persones viuen soles i depenen del servei de teleassistència, que queda inoperatiu quan no hi ha línia, la qual cosa provoca que quedin desprotegides. També va explicar que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL, l'Ajuntament d'Espinelves hauria de pagar 35.000 euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".
Espinelves es torna a quedar sense telèfon ni Internet
Cinquè tall del subministrament en tres mesos | Telefónica continua sense donar explicacions
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 20 de gener de 2016 a les 16:30
Actualitzat el 20 de gener de 2016 a les 16:37
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic