
El conseller de Medi Ambient i Habitatge, Francesc Baltasar, acompanyat del delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya, Jordi Fàbrega, visitarà demà dijous, 18 de juny, a Torellò, el bloc de 36 habitatges amb protecció oficial de lloguer per a joves, que s’ha construït amb un innovador sistema modular, en només dues setmanes.
La major part del bloc s’ha executat en una planta industrial, mentre que paral•lelament es fan els fonaments i la urbanització sobre el terreny, de manera que es redueixen els terminis d’execució.
El projecte de Torelló va ser escollit en el Concurs d’Innovació Tècnica convocat per la Secretaria d’Habitatge del Departament de Medi Ambient i Habitatge i l’Incasòl per promoure i impulsar l’ús de la tecnologia en la construcció d’habitatge protegit.
- Més informació dels pisos
ARA A PORTADA
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern declara l'emergència per a les actuacions per frenar la pesta porcina Bernat Surroca Albet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 17 de juny de 2009 a les 19:13
Et pot interessar
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Societat
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Societat
«El futur de la producció de continguts audiovisuals serà cada cop més global, tecnològic i divers»
-
Societat
L'alcalde de Vic demana autonomia per decidir els criteris d'empadronament pel «col·lapse» dels serveis
