El conseller de Medi Ambient i Habitatge, Francesc Baltasar, acompanyat del delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya, Jordi Fàbrega, visitarà demà dijous, 18 de juny, a Torellò, el bloc de 36 habitatges amb protecció oficial de lloguer per a joves, que s’ha construït amb un innovador sistema modular, en només dues setmanes.
La major part del bloc s’ha executat en una planta industrial, mentre que paral•lelament es fan els fonaments i la urbanització sobre el terreny, de manera que es redueixen els terminis d’execució.
El projecte de Torelló va ser escollit en el Concurs d’Innovació Tècnica convocat per la Secretaria d’Habitatge del Departament de Medi Ambient i Habitatge i l’Incasòl per promoure i impulsar l’ús de la tecnologia en la construcció d’habitatge protegit.
- Més informació dels pisos
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2009 a les 19:13
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic