Jornades CreEm: el client, el gran actiu d’una empresa

El títol del taller, que durarà quatre dies, és “Diga’m quins clients tens i et diré quina empresa tindràs: gestió estratègica de clients”.

Publicat el 20 de maig de 2009 a les 06:21

Els dies 25, 26 i 28 de maig i 2 de juny es farà el segon taller formatiu de les Jornades CreEm. Aquest es portarà a terme a la Sala Coll i Bardolet de l’edifici el Sucre, de les 17:00 h a les 20:00 h. “Diga’m quins clients tens i et diré quina empresa tindràs: gestió estratègica de clients” és el títol del taller.

DADES DEL TALLER
Diga’m quins clients tens i et diré quina empresa tindràs: gestió estratègica de clients

Objectius del taller:
- Facilitar eines de treball que permetin desenvolupar una metodologia i alhora definir i valorar la tipologia de clients que es desitgen tenir.
- Aprendre a definir la proposta de valor per a cada client

Perfil dels participants:
- Empresaris i personal del departament comercial d’empreses de creació recent, principalment les de menys de cinc anys de vida.

Expert:
- Josep Pey de la consultora System Institut

- Inscripcions gratuïtes
- Programa d'activitats de les jornades CreEm
- Presentació de les jornades CreEm