La Generalitat dóna suport a la promoció comercial de Manlleu

Signa un conveni amb l'entitat MAB per un import de 15.000 euros per activitats fetes el 2013

Publicat el 30 de desembre de 2013 a les 17:15
Signatura del conveni. 

El Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat ha donat suport a la realització d’actuacions de promoció comercial de Manlleu impulsades pel MAB durant aquest any, com són la Mabiganga, les campanyes de fidelització amb la Mabitargeta, o la campanya de Nadal amb rasques amb entrades per la pista de gel i sorteig de premis. El suport es concreta en un conveni de col·laboració signat el passat dia 23 amb un import total de 15.000 euros.
 
Van assistir a l’acte de la signatura el director general de Comerç, Josep Maria Recasens; la directora dels Serveis Territorials d'Empresa i Ocupació a la Catalunya Central, Bàrbara Minoves; l’alcalde de Manlleu, Pere Prat; el regidor de Promoció Econòmica, Josep Maria Anglada, i la presidenta del MAB, Silvia Matavacas.
 
Mitjançant aquestes línies de suport, la Generalitat de Catalunya, a través del Consorci de Comerç Artesania i Moda, vol impulsar la consolidació dels centres comercials urbans i fomentar la col·laboració amb les administracions locals i la cooperació empresarial entre les entitats i les petites i mitjanes empreses comercials. 
 
Després de la signatura del conveni, tots els assistents van entrar a l’Express, l’espai pop up del comerç de Manlleu, per conèixer aquesta iniciativa que recull en un únic espai una mostra de l’oferta de més de 60 comerços de Manlleu.