Aquest dissabte passat 13 de novembre a l'Escola Catalunya de Navarcles es van reunir en la seva primera Assemblea territorial de la Catalunya Central unes vint APA i una quarantena d'assistents de les comarques de l'Anoia, el Bages, el Berguedà, el Solsonès, Osona i el Moianès, per demanar una educació pública, gratuïta i de qualitat, amb l'assistència del director de serveis territorials de la Catalunya Central Antoni Massegú i la presidenta de Fapac Catalunya Montse Conejo.
S'inicia un nou projecte territorial. Ensenyament gestiona Catalunya en deu Serveis Territorials i la FaPac vol que les AMPA formin part del seu projecte per construir una nova Junta Territorial. La nova junta demana i denuncia que "no volem més passos enrere, necessitem la vostra representació en cada municipi, la vostra solidaritat i el vostre esforç com a voluntaris per a canviar aquesta impunitat amb la que es retalla sempre en serveis essencials que paguem entre tots".
La FaPaC reivindica el final de les retallades a l'escola pública, denuncia les mesures que obliguen a la professionalització les entitats sense ànim de lucre, entre les quals les AMPA, es remarca la importància de l'escola rural i de les seves problemàtiques existents com la distancia i la manca d'ajuts i de comunicació entre elles.
La nova junta territorial està formada per vuit representants de les comarques de Catalunya Central, sota la presidència de Pau Cortès.
Les AMPA es vertebren a la Catalunya Central
Societat
Aquest dissabte passat es va celebrar l'assemblea de constitució de l'agrupació a Navarcles
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Una Marxa dels Vigatans per recordar la figura de Domènec Parera i en homenatge a Pep Musté i Teresa Putellas Oriol Clavera
-
Cultura i Mitjans La tradicional ofrena floral a Bac de Roda marca la commemoració de la Diada a Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Diada de Catalunya 2026: actes i activitats a Osona i el Lluçanès per l'Onze de Setembre Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Vic impulsa un servei d'acompanyament a les famílies i de suport al desenvolupament dels infants de 0 a 3 anys Irene Giménez Vinyet
Publicat el
17 de novembre de 2016 a
les 13:19
Et pot interessar
-
Societat
Osona Cuina creix i suma nous membres
-
Societat
Domènec Parera serà la figura protagonista de la Marxa dels Vigatans 2026
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de setembre
-
Societat
El concert inaugural del Mercat de Música Viva de Vic reflexionarà sobre la música en directe
-
Societat
La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027
-
Societat
Més de 7.100 alumnes inicien un nou curs escolar a Vic
