Des d'avui i fins diumenge se celebra, al Circuit de Catalunya de Montmeló, el Gran Premi de Motociclisme 2010. Es preveu que aquesta prova esportiva mobilitzi un total de 90.000 aficionats,dels quals es calcula que prop del 25% hi accediran en transport públic. En concret, s’espera l’arribada al recinte de 25.000 motocicletes, 15.000 turismes i 50 autocars. Diumenge, quan se celebren les curses, serà el dia amb més assistència de públic i la jornada que podrà registrar més complicacions circulatòries als accessos al circuit.
Per aquest motiu, el Servei Català de Trànsit (SCT), en coordinació amb la Policia de la Generalitat - Mossos d’Esquadra, les policies locals de Montornès, Montmeló, Granollers i Parets del Vallès i la mateixa organització del Circuit de Catalunya han establert un dispositiu especial per facilitar els accessos per autopista, carretera i la xarxa viària secundària a l’entorn de Montmeló. La C-17 serà una de les vies afectades.
- Més informació, des del web de la Generalitat
- Tota la informació del Gran Premi de Motociclisme
Les curses de motos a Montmeló afectaran el trànsit a la C-17
Dispositiu especial al voltant del Circuit de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
02 de juliol de 2010 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
