El Grup d'Actuacions Especials dels Bombers de la Generalitat ha localitzat morta la veïna de Sant Hipòlit de Voltregà de 70 anys que estava desapareguda des de dilluns a Tavertet. El cos ha estat localitzat poc després de les 17.30 hores al fons d'una cinglera, segons han informat.
Des de dilluns, els Bombers, tot i que també els Mossos d'Esquadra i el Grup d'Emergències Mèdiques (GEM), havien desplegat un ampli dispositiu de recerca, tant de muntanya com de les unitats subaquàtiques. També s'havia mobilitzat el Grup Caní de Recerca i la Unitat Canina i de Muntanya de la policia catalana, a més d'efectius de Seguretat Ciutadana i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), Creu Roja i una cinquantena de voluntaris de la zona.
Tots ells s'han coordinat en diferents grups de recerca formats per equips d'emergència i voluntaris, amb un dispositiu intensiu i extensiu, tant pel poble, com pels voltants, així com per camins i carreteres, fonts, basses, torrenteres i cingles. Els helicòpters, a més, han sobrevolat les zones de més difícil accés.
Troben morta la veïna de Sant Hipòlit desapareguda a Tavertet
En la recerca hi han participat diverses dotacions dels Bombers, Mossos, SEM i una cinquantena de voluntaris
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2018 a les 19:14
Actualitzat el 30 d’agost de 2018 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic