La tanca de pilars de pedra que separa el parc de les Set Fonts de Sant Julià de Vilatorta de l'aparcament va aparèixer completament tombada, amb els pilars arrencats, en dues ocasions, els dies 6 i 13 de febrer. També es van produir altres desperfectes al Centre d'Informació de l'Espai Natural Guilleries-Savassona. L'Ajuntament ha posat els fets en coneixement dels Mossos d'Esquadra, amb les pertinents denúncies.
“Aquests fets són inadmissibles. A banda de l'incivisme que denoten, pel cost d'arranjar aquest element patrimonial”, explica una nota del consistori.
L’Ajuntament ha fet una crida als ciutadans per tal de poder identificar els vàndals. Qualsevol persona que tingui informació sobre els autors, pot posar-se en contacte amb els vigilants municipals, al telèfons 665767793 i 938122760.
Uns vàndals destrossen la tanca de pedra de les Set Fonts de Sant Julià
L’Ajuntament fa una crida per trobar els autors
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2016 a les 14:49
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic