El projecte també ha contemplat la renovació dels serveis d’enllumenat i d’aigua potable i s’han fet millores en els serveis de clavegueram i d’electricitat. En l'àmbit de les telecomunicacions, s'han fet passos sota carrer per tal que Telefònica endreci les seves línies i s'ha fet una previsió de xarxa de telecomunicacions soterrada per futures xarxes. Les calçades són d’aglomerat asfàltic i les voreres de peces de formigó de 60 x 40 x 7 cm. L’arbrat que s’ha plantat són freixes de flor, amb floració primaveral i de fulla caduca.
El pressupost del projecte ha estat de 527.469,66 € a contractar per concurs, i un pressupost de 34.899,32 € a contractar directament a Fecsa-Endesa com a serveis afectats.
La reurbanització del carrer Puiglagulla i Josep Serra Campdelacreu també ja s’ha acabat
Aquest projecte defineix la nova urbanització dels dos carrers, en millora l'asfalt i n'amplia les voreres, situant-les al mateix nivell que la calçada per facilitar-ne l'accessibilitat i pacificar el trànsit. També s’han adequat de tots els serveis: enllumenat, clavegueram, electricitat, gas i telèfon. Aquestes obres també estan incloses al Pla de Barris.
L'obra es va iniciar el 25 de març de 2008 i es preveia que la seva execució tingués una durada de sis mesos, cosa que s’ha aconseguit abans.
RECORDEM
Motiu: Inauguració dels carrers de Puiglagulla i la reurbanització de Josep Serra i Campdelacreu
Dia: Dissabte, 19 de juliol
Hora: 18.00h
Lloc: Cruïlla dels dos carrers (al costat de la Pista de Santa Anna)