L'empresa automobilística alemanya Volkswagen iniciarà al gener la campanya de revisió dels vehicles afectats pel programari amb el qual es manipulava les proves d'emissions. Així ho ha anunciat Matthias Müller, el nou president de la companyia, en la seva primera entrevista al Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Müller ha destacat que tots els automòbils afectats hauran estat revisats abans de finals del 2016. I a més ha xifrat en "només" 9,5 milions en nombre de vehicles que s'hauran de revisar, davant els 11 milions que havia previst en anterioritat el grup automobilístic.
D'altra banda, Müller ha destacat que només "uns quants treballadors" van estar implicats en el cas del programari que manipulava les emissions del motor EA 189 EU5. Al mateix temps, ha subratllat que el consorci Volkswagen segurament haurà de replantejar projectes i inversions tal com ja va explicar ahir el president global del comitè d'empresa de la companyia, Bernd Osterloh.
Volkswagen començarà a revisar els vehicles trucats a partir de gener
El nou president de la companyia, Matthias Müller, xifra en "només" 9,5 milions en nombre de cotxes que s'hauran de supervisar
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’octubre de 2015 a les 12:19
Actualitzat el 07 d’octubre de 2015 a les 12:35
Et pot interessar
-
Societat
Millor qualitat de l'aigua i més biodiversitat als rius Mèder i Gurri: així avança el projecte «Riberes de Vic»
-
Societat
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar»
-
Societat
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
