Vols aprendre anglès aquest estiu, tot anant de colònies?

Del 2 al 15 de juliol a Oliola (La Noguera).

Publicat el 03 de maig de 2010 a les 12:37
Si sou nascuts entre l’1 de gener 1995 i el 31 de desembre de 1999 podeu passar aquest estiu a les Estades d’Idiomes 2010 adreçat a nois i a noies dels municipis osonencs.

Les estades, en format colònies, s’organitzen a Oliola (La Noguera), a la casa de colònies l’Era, del 2 al 15 de juliol i tenen un cost de 590 €. Per facilitar el pagament a les famílies que ho sol·licitin, es pot realitzar de manera fraccionada en dues quotes. El termini d’inscripcions va del 3 al 18 de maig, ambdós inclosos.

El projecte busca potenciar l’aprenentatge de la llengua anglesa a través d’un entorn d’immersió lingüística distès, amb activitats lúdiques i esportives en contacte amb el medi natural.

Per tal d’agilitzar, millorar i apropar els serveis als ciutadans, la inscripció es podrà realitzar íntegrament des dels ajuntaments i els punts joves. És a dir, en el mateix moment d’efectuar la inscripció que, com cada any, s’efectua a través del gestor de prereserves del web del servei de Joventut del Consell Comarcal d'Osona.