El secretari d'Estat d'Administracions Públiques espanyol, Antonio Beteta, ha explicat aquest dijous que un ajuntament de Guadalajara (Castella-La Manxa) necessitarà 7.058 anys per eixugar el seu deute, mentre que un altre de Teruel, 462, i un d'"important" de Madrid, 22.
També ha explicat que, dels 2.619 ajuntaments de l'Estat que han presentat els seus plans d'ajustament, 2.305 han obtingut una valoració positiva, mentre que 315 negativa, però n'hi ha 2.004 que no han presentat els seus plans a Hisenda. Ha fet aquestes manifestacions en el marc d'un esmorzar informatiu a Madrid organitzat per la Fundació Democràcia i Govern Local, on ha desgranat els plans del seu executiu per a la reordenació de les competències del món local.
7.058 anys per eixugar un deute públic
Més de 2.004 ajuntaments no han presentat els seus plans de viabilitat a Hisenda
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2012 a les 10:38
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola
-
Política El Govern reconeix que l’arribada de PP i Vox a la Moncloa «faria perillar els acords»
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»