Josep Anglada, fundador de Plataforma per Catalunya, partit del qual va ser expulsat el 2014, no s'ha mostrat gens sorprès que el seu antic partit acabi dissolt dins la nova opció ascendent d'extrema dreta, el partit Vox. En declaracions a NacióDigital, Anglada ha assegurat que "la decadència de PxC va començar el febrer de 2014 amb la meva sortida del partit i es va agreujar a les eleccions municipals de 2015, quan pràcticament va desaparèixer de les institucions municipals i va passar de 67 regidors a 7".
Vox ha rebutjat l'oferta d'aliança que li havia ofert PxC, cosa que mou Anglada a assenyalar que "avui PxC és un partit residual i marginal i no té cap capacitat de negociació amb Vox, ja que és un partit residual que no compta amb més de 25 militants".
Per Anglada, avui PxC funciona "com una autèntica màfia, amb Armengol fent de president marioneta , i tot sota el control de David Parada, parella de la secretària general del partit Mònica Lora", dues persones aquestes que, segons Anglada, "no han tingut mai cap mena d’escrúpol i l’únic objectiu que han perseguit sempre ha estat fer de la política el seu modus vivendi".
Anglada també s'ha mostrat molt dur amb Santiago Abascal, del qui creu que "és un barrut que sempre ha estat enganxat a la teta política". I ha afegit que "ningú no li coneix una altra professió ni ofici que viure de la política. Estant en el PP va guanyar centenars de milers d'euros provinents dels fons públics".
El fulgurant ascens de Vox no ha pas seduït Josep Anglada, que està decidit a seguir liderant el partit Som Identitaris i a repetir de regidor a l'Ajuntament de Vic: "És un partit oportunista que defensen avui el contrari del que defensaven quan vivien de les subvencions del PP. Són el pla posat en marxa a Espanya pel globalisme per impedir la vertebració política de la dissidència identitària".
Anglada carrega contra Abascal: «És un barrut que sempre ha estat enganxat a la teta política»
El qui va ser fundador de PxC considera normal que la formació sigui absorbida per Vox ara que és "residual"
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2018 a les 17:40
Et pot interessar
-
Política La CUP colla el Govern perquè actuï davant la gelateria de Gràcia que discrimina el català
-
Política L'Argentina i nosaltres
-
Política Colau embarcarà diumenge a la Flotilla que salparà de Barcelona cap a Gaza
-
Política Puigdemont reunirà el grup parlamentari de Junts a Waterloo el 15 i el 16 de setembre per preparar el nou curs
-
Política L'exèrcit, al centre del foc creuat entre la Moncloa i el PP: «No pot actuar d'ofici»
-
Política Els diputats de Madrid s'apugen per segona vegada el sou i acumulen un augment del 8,5%