La candidata de Ciutadans a la presidència de la Generalitat, Inés Arrimadas, ha apel·lat aquest divendres a acabar amb el Govern independentista "que insulta" per donar pas a la "gent normal" de la seva formació a partir del 21-D. En un acte a Lleida, Arrimadas ha assegurat que el vot del canvi real és el de la seva formació, i en aquest sentit ha carregat contra el líder del PSC, Miquel Iceta, a qui no considera una solució per transformar la dinàmica política de Catalunya.
Arrimadas s'ha mostrat optimista respecte les possibiliats que Ciutadans guanyi les eleccions, i ha fet esment a les enquestes que situen el partit taronja a un sol escó de la victòria electoral. "Estem en condicions de governar el país i vull ser la presidenta de les polítiques socials", ha assegurat la candidata, animada per desenes de persones que s'han desplaçat fins la Seu Vella.
La líder unionista ha explicat que el primer que farà si arriba a presidir la Generalitat serà anar a Brussel·les per revertir la mala imatge que ha donat Catalunya en els darrers mesos i a Madrid per parlar amb Mariano Rajoy i demanar un millor sistema de finançament autonòmic.
L'aspirant a presidenta ha apuntat que la seva és la candidatura "del respecte i de la convivència", i ha afilat el verb contra els independentistes, a qui ha acusat de creure's més que la resta de partits. "La gent normal respecta les resolucions judicials, però ells es fan selfies estripant-les", ha indicat Arrimadas, que ha repetit el seu leit motiv de campanya basat en la voluntat de ser "una presidenta per a tots els catalans".
Arrimadas insta a votar «la gent normal» de Ciutadans per acabar amb «l'insult independentista»
Política
La candidata carrega contra Miquel Iceta i assegura que el vot taronja és l'únic que pot provocar el canvi d'etapa política a Catalunya | Diu que parlarà amb Rajoy per millorar el sistema de finançament si és presidenta de la Generalitat
- Cartell del curtmetratge protagonitzat per Ibai Llanos -
- @IbaiLlanos
ARA A PORTADA
-
-
Societat Cuines solars, telescopis i jocs de taula per omplir la llarga espera al Trabucador Sílvia Berbís Morelló
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
-
Política Illa anuncia 2 milions d’euros per reforçar l’Observatori de l’Ebre en plena jornada de l’eclipsi Joan Navarro
Publicat el
08 de desembre de 2017 a
les 12:44
Actualitzat el
08 de desembre de 2017 a les
13:14
Et pot interessar
-
Política
Margarita Robles avisa el Marroc: «Ceuta i Melilla són espanyolíssimes»
-
Política
Junts critica que Marlaska no doni explicacions sobre Ceuta i reclama de nou les competències en immigració
-
Política ERC critica la «batalla partidista» entre PP i PSOE per Ceuta i demana prioritzar l’atenció als menors migrants
-
Política
El xoc entre Espanya i Itàlia afecta milers de passatgers de tercers països
-
Política
Ceuta
-
Política Puente carrega contra Felip VI per fotografiar-se amb un periodista ultra: «És una ignomínia»
