[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KNXiRr9uIC8[/youtube]
La líder de C’s a Catalunya, Inés Arrimadas, s’ha defensat aquest dilluns d'algunes crítiques provinent de dins del seu partit i de rivals polítics d’haver moderat el seu discurs contra l’independentisme. “Que a mi em diguin que m’he tornat nacionalista és una cosa que no es pot creure ningú”, ha afirmat Arrimadas a Onda Cero.
“Qualsevol que segueixi les entrevistes o les meves intervencions al Parlament sap que no pot dir això”, ha reblat la líder catalana de C’s , que ha apuntat directament al PPC d’Albiol d’estar darrera d’aquesta campanya. “De veritat que el PPC seguirà fent l’error colossal de sempre, que és pactar amb nacionalistes i pegar els constitucionalistes?”, s’ha preguntat en veu alta Arrimadas, que ha reiterat que no està a favor d’un referèndum d’independència però sí d’una reforma de la Constitució per millorar competències i el sistema de finançament. “Ara bé, no hi haurà cap reforma de la Constitució que convencerà el senyor Junqueras”, ha avisat Arrimadas.
“Junqueras només vol la independència i poques propostes el faran canviar d’idea”, ha continuat. “Evidentment la majoria social dels catalans –i parlo de totes les opcions polítiques- el que vol abans és tenir una millor educació, que els trens arribin a l’hora i menys cues a Urgències”, ha enumerat la líder de C’s a Catalunya. “Si som capaços amb la reforma de la Constitució de garantir més serveis, de clarificar competències, de millorar el sistema de finançament i d’evitar la judicialització de la política, estic convençuda que servirà per solucionar la situació a Catalunya”, ha afirmat Arrimadas, que també ha volgut opinar sobre l’acord entre PP i PSOE sobre el sostre de dèficit i els impostos. “No podem estar còmodes si només es posen d’acord per apujar impostos”, ha deixat anar, tot i que no obstant, ha evitat fer sang i ha recordat que algunes de les 150 mesures pactades entre C’s i PP ja s’estan tirant endavant.
“Estic convençuda que la Llei d’autònoms no s’hagués tramitat al Congrés, i tampoc s’ha tocat l’IVA ni l’IRPF. Molts punts de l’acord s’estan complint i s’està notant que el PP no governa amb majoria absoluta”, ha comentat Arrimadas. “Qui ens va votar va ser per impulsar reformes, no per fer de Pimpinela del PP”, ha reflexionat amb ironia.
Arrimadas ha tallat de soca-rel cap sensació de “menyspreu” del PP cap a C’s. “No mirem la política com si fos un culebrot. No hem vingut a fer amics sinó a impulsar reformes per als ciutadans”, ha insistit i ha titllat de correcta la decisió de no haver acceptat entrar a l’executiu de Rajoy. “Es tracta d’un govern amb el qui no estem d’acord en moltes coses. Ara, nosaltres volem donar estabilitat a canvi de reformes. Així, ens sentim còmodes”, ha conclòs.
Arrimadas: «Ningú que segueixi les meves intervencions al Parlament pot dir-me nacionalista»
La líder de C’s a Catalunya respon les crítiques provinents del seu propi partit
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 05 de desembre de 2016 a les 12:29
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres