La diputada de Ciutadans Inés Arrimadas ha alertat que "PSC i PSOE segueixen el marc mental del nacionalisme, donant suport als que volen aixecar fronteres entre Catalunya i la resta d'Espanya". Arrimadas ha criticat que Pedro Sánchez digués ahir que la llengua i la cultura catalanes no es respecten i l'ha convidat a "tornar a visitar Catalunya per comprovar que el que succeeix és el contrari, que es multen els comerços que retolen en castellà i que l'espanyol no pot ser una llengua vehicular a les escoles públiques".
“Existeix un pacte no escrit entre els socialistes i el govern de la Generalitat per salvar les eleccions”, ha assegurat la diputada de C’s en relació al blindatge de compareixences en la comissió que investiga el Cas Convergència i sobre el suport de Montilla a Mas respecte a la querella de la Fiscalia. Inés Arrimadas ha denunciat que "alguns partits no volen que els ciutadans sàpiguen la veritat sobre la trama de corrupció institucionalitzada que hi ha hagut a Catalunya". "És l'hora d'acabar amb els pactes entre partits que es tapen les vergonyes, necessitem un govern transparent, amb les mans netes i que pensi en tots els ciutadans", ha defensat.
Sobre la querella de la Fiscalia contra el president Artur Mas, la vicepresidenta Joana Ortega i la consellera Irene Rigau, Inés Arrimadas ha constatat que"Mariano Rajoy està començant a adonar-se que ha abandonat els catalans i que l'Estat de Dret ha estat de vacances a Catalunya". Per això, ha instat al president del govern d'Espanya a "fer complir la llei i utilitzar la política per solucionar el problema del separatisme".
Arrimadas: «PSC i PSOE donen suport als que volen aixecar barreres»
La diputada de Ciutadans critica que els socialistes "tenen un pacte no escrit amb CiU per salvar les eleccions"
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2014 a les 11:40
Et pot interessar
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents