Artur Mas: «Que vinguin aquí i veuran què va ser el nazisme»

El president de la Generalitat carrega contra els que relacionen el procés català amb el nacionalsocialisme | Ofrena una corona de flors amb les banderes catalana i espanyola al Museu de l'Holocaust

Publicat el 12 de novembre de 2013 a les 14:41
Mas col·loca una corona de flors, amb les banderes catalana i espanyola, a la 'Sala del Record' del Museu de l'Holocaust Foto: ACN

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha aprofitat la seva visita al Museu de l'Holocaust per carregar contra els que, des de l'estat espanyol, relacionen el procés amb el nazisme. "Que vinguin aquí i s'adonaran del que significa la violència, l'extermini, el nazisme i el feixisme", ha reptat Mas, que ha recordat que molts catalans han estat víctimes del feixisme durant la Guerra Civil i la dictadura de Franco, i alguns van anar a camps de concentració.

El president de la Generalitat, que ha dipositat una corona de flors amb les banderes catalana i espanyola per honorar les víctimes de l'Holocaust ha recordat que "el poble català ha estat víctima i no es pot tolerar, i menys en democràcia, que diguin que venim d'aquest horror. S'hi pot estar d'acord o no, però és perfectament democràtic. No demanem cap adhesió però si que demanem respecte", ha reclamat.