ÀUDIO El periodista Javier Cárdenas critica el «chuleo» de Puigdemont i la «falta d'ous» de Rajoy
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2016 a les 15:42
Javier Cárdenas ha carregat contra Carles Puigdemont i la inacció del govern espanyol al seu programa Levántate y Cárdenas d'Europa FM. Després d'escoltar les declaracions del president de la Generalitat al Mobile World Congres, el periodista es pregunta si fa falta aquest "chuleo constant" -es pot escoltar la seva reflexió clicant aquí i a partir del 2:04:00-.
"Aquest home no ha pensat que ha de governar per a tots els catalans i que de moment estan en contra de la independència?", argumenta Cárdenas. Tot seguit, matisa que si el president de la Generalitat fos unionista, li demanaria el mateix: que respectés aquells que no pensen com ell.
I és que pel periodista un president està obligat a "governar per tothom" i Puigdemont només ho fa pels "independentistes". "Als altres que ens bombin", exclama. És per això, que no entén perquè l'executiu de Mariano Rajoy no ha emprès mesures. "El pitjor de tot és la falta d'ous del govern espanyol. Primer: tens la societat en contra, per tant això t'inhabilita pel càrrec. Segon no cobraràs ni un euro de l'estat espanyol tenint en compte que te'l vols carregar", reflexiona Cárdenas.
Et pot interessar
-
Política La CUP veu en la reunió Illa-Puigdemont l'«antiga sociovergència» i creu que va ser «ordre» de Sánchez
-
Política Els Comuns avisen el Govern que no aprovar pressupostos seria un «fracàs» d'Illa, del PSC i del país
-
Política La normalitat no és una foto
-
Política De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar
-
Política «No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa?
-
Política Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament