Borràs agraeix la petició perquè Sánchez l'indulti i evitar la presó

  • Laura Borràs, en una imatge d'arxiu -
Publicat el 26 d’abril de 2025 a les 13:49

Laura Borràs s'ha mostrat agraïda per la petició d'indult de l'escriptora Margarida Aritzeta. "Agraeixo infinitament la preocupació de tots els que -en públic o en privat- em feu arribar el vostre suport i valoro moltíssim iniciatives com aquesta, de l’exdegana de lletres que volen combatre la injustícia", ha dit en una publicació a X.

Ara el tribunal haurà de reenviar la petició al govern espanyol, que és qui haurà de decidir. De fet, el TSJC ha demanat també l'indult per a Borràs, però en aquest cas parcial. Aritzeta, que va rebre la Creu de Sant Jordi el 2019, va ser degana de la Institució de les Lletres Catalanes entre 2019 i 2022.

L'expresidenta ha enviat també un missatge optimista: "Des del primer dia he mantingut la determinació que aquest duríssim procés judicial no condicioni el meu compromís amb la lluita per la independència. I no m'he rendit"!