El primer ministre britànic, David Cameron, ha assegurat aquest dilluns que els referèndums "s'haurien de fer a través dels marcs constitucionals i legals". En resposta a una pregunta sobre Catalunya durant el congrés empresarial del CBI a Londres, Cameron ha dit que aquest tipus de consultes s'han de fer "des de dins, i no des de fora" del marc constitucional.
"El Regne Unit és un amic i gran aliat d'Espanya. Volem una Espanya unida", ha indicat el líder conservador durant la trobada de la patronal, on també ha defensat la pertinença de celebrar un referèndum sobre la permanència del Regne Unit a la UE.
Cameron surt en defensa de Rajoy
Diu que vol "una Espanya unida" i que els referèndums "s'haurien de fer a través dels marcs constitucionals"
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2014 a les 12:40
Et pot interessar
-
Política Francesc Macià
-
Política Un any de la presa de possessió del Govern: entre la gestió i la necessitat de pressupostos
-
Política L’Església catalana acusa Vox de criminalitzar la immigració
-
Política Óscar Puente, l'ariet de Sánchez que incendia «X» contra el PP: «No hi ha desgràcia que no els enxampi de farra»
-
Política Acció exterior, una dècada després: del relat del procés als «temes que preocupen a tothom»
-
Política La immigració aprofundeix la divisió entre la Moncloa i el PP