Campanya del PP a tot l'Estat contra la independència de Catalunya
La direcció espanyola dels populars posa en pràctica l'estratègia de l'Estatut
ARA A PORTADA
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció David Cobo
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 20 d’octubre de 2013 a les 11:05
Des de Gènova i sense amor. Així es podria definir la decisió de la direcció estatal del PP que "potenciarà" a tota Espanya la campanya Dret a Saber, que la seva franquícia catalana va posar en marxa aquest estiu. Una campanya que busca "descobrir" la "fal·làcia" de la independència.-
Segons el portaveu del PPC, Enric Millo, la direcció popular augmentarà la capacitat de foc en la campanya i contrarestar a tot l'estat la suposada campanya independentista dirigida des del Govern de CiU. "Espanya té dret a saber la veritat", assegura Millo en declaracions a Europa Press. "És bo que tots els espanyols sàpiguen que està passant a Catalunya", afegeix Millo.
La campanya inclou explicacions sobre la "veritable història del 1714", l'altra cara de l'espoli fiscal o les suposades despeses "sumptuoses del Govern en protocol". Una campanya similar a la que els populars van portar a terme a tot l'Estat contra l'Estatut de Catalunya.
Et pot interessar
-
Política Albiol dona suport al Pacte Nacional per la Llengua i es desmarca del PP
-
Política Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit»
-
Política L'endemà de la política
-
Política Rahola, Artadi, Giró: una dècada per trobar el relleu de Xavier Trias a Barcelona
-
Política La negativa de Mas aboca Junts a un esprint pel candidat a Barcelona
-
Política Junts i el govern espanyol pacten un canvi legal per garantir l'atenció al client en català