Si fa dues setmanes esclatava la crisi al PSC pel vot díscol de cinc diputats a la Declaració de Sobirania del Parlament reblat per centenars de regidors socialistes que han votat igual en els seus consistoris ara la polèmica esclata a CiU.
Com exemple, l centenars de regidors socialistes Juan Manuel García, regidor de CiU de Sant Andreu de Llavaneres (Maresme) i militant d'Unió, que es va abstenir la setmana passada al ple municipal, quan es va sotmetre a votació una moció de suport a la declaració de sobirania del Parlament de Catalunya.
L'alcalde i cap del grup municipal de CiU, Bernat Graupera, s'ha mostrat decebut, tot i assegurar que aquesta "no és la primera vegada que García vota en contra o s'absté amb el que té a veure amb el catalanisme".
Segons l'alcalde, la militància de Garcia a UDC no concorda amb la seva actitud al ple municipal. La moció, malgrat tot, va acabar prosperant gràcies als suport de la resta de regidors de CiU, el grup d'ERC i un dels dos regidors dels independents Gent de Llavaneres; PP i PSC i van votar en contra i el monoregidor de SOS Llavaneres es va abstenir.
CiU també té díscols sobiranistes
Un regidor de la federació a Llavaneres s'absté en la moció de suport a la declaració de sobirania del Parlament
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2013 a les 16:00
Et pot interessar
-
Política La CUP veu en la reunió Illa-Puigdemont l'«antiga sociovergència» i creu que va ser «ordre» de Sánchez
-
Política Els Comuns avisen el Govern que no aprovar pressupostos seria un «fracàs» d'Illa, del PSC i del país
-
Política La normalitat no és una foto
-
Política De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar
-
Política «No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa?
-
Política Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament