L'eurodiputada de Junts, Clara Ponsatí, va visitar aquest dissabte la capital del Vallès Oriental per donar suport a la candidatura de Primàries, liderada per Joan Ricart. "Quina sort té Granollers de poder votar una gent com la que es presenta a la candidatura de Primàries", deia Ponsatí a través de les seves xarxes.
La consellera d'Educació fins a l'1 d'octubre de 2017 i posteriorment exiliada a Escòcia va elogiar el fet que Primàries sigui una formació que vagi "a contracorrent", en l'acte d'inici de campanya al parc del Congost. Juntament amb Ponsatí i Ricart hi havia Jordi Graupera, l'impulsor d'aquest projecte polític deslligat d'altres partits independentistes.
Bona part del discurs de Joan Ricart va anar encaminat a defensar la transformació verda del municipi, mentre que en acabar els membres de la candidatura van acompanyar Ponsatí i Graupera a passejar per Granollers fins al local del partit, ubicat a la plaça de la Porxada.
Tot i exercir d'eurodiputada amb Carles Puigdemont, Clara Ponsatí no és militant de Junts i, de fet, en les anteriors municipals ja havia donat suport al moviment de Primàries, anant com a última membre de la llista de Barcelona pel Canvi.
Quina sort té Granollers de poder votar una gent com la que es presenta a la candidatura de @PrimariesG pic.twitter.com/hEBSGXGVf4
— Clara Ponsatí (@ClaraPonsati) May 13, 2023
[municipalsinformacional2]La @ClaraPonsati i en @JordiGraupera entren a la porxada per acompanyar-nos al local i donar suport a Granollers Primàries! pic.twitter.com/hydSuoFY7H
— Granollers per la Independència - Primàries (@PrimariesG) May 13, 2023