Aquesta setmaneta ha estat distreta. El conseller de Salut, Boi Ruiz, compareixia per asserenar els ànims d'un poble treballador català espantat en veure les seves insadollables tisores. Ruiz explicava amb flegma de power point que no passarà el ribot als CAP, les urgències i els malalts greus. Gràcies, conseller Ruiz, és vostè molt amable.
El gest del ministre de l'aspirina fou com veure un conseller d'Interior explicant a les famílies menestrals catalanes que si se'ls crema la casa, vindran els bombers. "Gràcies, conseller d'Interior", li diríem -perquè els catalans som idiotes però educats- i afegiríem que això ja ho sabíem.
El mateix dia que el gran Boi del Frenadol garantia que seríem atesos si ens desbudellàvem enmig del carrer, el Govern comunicava els guardonats amb la Creu de Sant Jordi. 50.000 euros per penjar el pin als amics, coneguts i saludats.
El primer nom de la llista - l'alfabet és així d'emprenyador- és un tal Salvador Alemany. Déu n'hi dó. Imposar una creu de 1128 euros IVA inclòs a un home que compliria fil per randa el reglament de Francesc Pujols. "Arribarà un dia que els catalans ho tindran tot pagat", afirmava el filòsof. "Arribarà un dia que els catalans ho tindran tot pagat però amb el Teletac", afirmaria el rei Midas del peatge i ex-membre de la junta de l'inefable Joan Gaspar.
L'altre nom de la llista dels 44 elegits que em va sorprendre és en Josep-Antoni Duran i Lleida. Darth Vader tindrà un gadget més per afegir a l'espasa làser. El procés de franciscanització de la meva vida no em permet furgar més en la seva figura: tinc la quota de pecats saturada per molts anys.
Massa tisora per poc paper i massa creu per poc esforç. Potser a ESADE organitzen un curs de recorta, pinta y pega i n'aprenen. O potser és que són incompetents, o és el poble que és així de punyetero i malpensat. I en Rubalcaba que s'ho mira, no paga i a sobre riu... Que trist tot plegat!
ARA A PORTADA
-
-
Política El pla de Junqueras després de l'amnistia: retorn a la universitat i objectiu Generalitat Lluís Girona Boffi
-
Societat Milers de persones clamen a Madrid contra els desnonaments i acaben amb una acampada a Sol Pau Espí Solé
-
-
Política La dreta espanyola es manifesta a Madrid i demana eleccions per la crisi a Ceuta Natàlia Pinyol
Publicat el
15 d’abril de 2011 a
les 21:57
Et pot interessar
-
Política
Turull recorda que «parar els peus als fons voltor no està renyit amb protegir el petit propietari»
-
Política
Puigdemont torna. I ara, què?
-
Política
Maricarmen demana a Pedro Sánchez un decret per «acabar amb el sistema» que ha permès el seu desnonament
-
Política El govern espanyol diu que «treballarà incansablement» fins a aconseguir l'oficialitat del català a Europa
-
Política
Sumar amenaça de plantar el Consell de Ministres si no s’aprova el decret d’habitatge
-
Política
El jutge Peinado es jubila després d’enviar Begoña Gómez a judici amb jurat popular
