C's creu que UDC i Podem són col·laboradors del procés sobiranista

Ines Arrimadas ha assenyalat que el programa del president de la Generalitat, Artur Mas, no convenç "ni al seu propi partit"

Publicat el 28 de juny de 2015 a les 13:44
La portaveu de C's al Parlament i aspirant a les primàries del partit per ser candidata a la Generalitat, Inés Arrimadas, ha afirmat aquest diumenge que UDC i Podem són partits "poc clars" i col·laboradors necessaris del procés sobiranista.
  
Ho ha dit en una entrevista a la COPE, on ha assenyalat que el programa del president de la Generalitat, Artur Mas, no convenç "ni al seu propi partit", i ha insistit que C's té marge per guanyar les eleccions a la Generalitat, ha informat el partit en un comunicat.
  
Preguntada per les més de 600 persones que van jurar la bandera aquest dissabte al Quarter del Bruc de Barcelona, Arrimadas ha destacat que molta gent a Catalunya se sent espanyola i catalana, i ha celebrat que no tinguin "objecció" per demostrar-ho.