El ministre espanyol d'Economia, Luis de Guindos, ha admès aquest divendres que la Via Catalana d'aquest Onze de Setembre va ser "molt important". "Absolutament", hi ha afegit. Tot amb tot, a continuació ha deixat clar que la posició del govern espanyol envers el 9 de novembre no ha canviat.
"Nosaltres respectem la manifestació d'ahir, que va ser important, absolutament", ha dit De Guindos després d'una reunió informal de l'Eurogrup a Milà (Itàlia). "Però el plantejament del govern espanyol és molt clar. Nosaltres donem suport a la legalitat, no podem fer cap altra cosa, i lògicament sempre estem oberts a parlar i al diàleg", ha ressaltat.
El ministre espanyol d'Economia també ha descartat que l'auge independentista a Catalunya, conjuntament amb el referèndum d'Escòcia de dijous vinent, vagin a tenir cap impacte negatiu en l'economia europea. "No hem vist cap reacció especialment intensa", ha al·legat.
De Guindos admet que la V va ser «molt important»
Nega que els processos català i escocès afectin "intensament" l'economia europea
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2014 a les 13:09
Et pot interessar
-
Política Els Comuns esperen frenar l'ampliació de l'aeroport abans de negociar els pressupostos amb Illa
-
Política «L’independentisme és supremacista»: cinc frases de Lambán, la veu més díscola del PSOE
-
Política Mor Javier Lambán, expresident d'Aragó, als 67 anys
-
Política Per què Junts es mirarà des de la distància la negociació dels pressupostos de Salvador Illa?
-
Política El PP acusa Sánchez pels incendis: «Està pendent dels separatistes i no de les urgències»
-
Política Els Comuns demanen a Sàmper comparèixer per la mort de treballadors per calor i sinistralitat laboral