El CAC analitza d'ofici la nova campanya de publicitat del Govern

Ha rebut dures crítiques de PSC, PP, ICV-EUiA i C's | Josep Martí, secretari de Comunicació, la considera "impecable"

Publicat el 31 de maig de 2015 a les 10:55
El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) analitza d'ofici la campanya institucional que crida els catalans a estar llestos per fer una Catalunya millor, sota el lema Preparats, per determinar si compleix la normativa. Segons ha explicat el president del CAC, Roger Loppacher, l'organisme regulador ho fa sense haver rebut petició, i preveu tenir la setmana que ve un pronunciament.

La campanya es va presentar dilluns passat i al llarg d'aquesta setmana ha rebut crítiques del PSC, el PP, ICV-EUiA i C's. Així mateix l'entitat Societat Civil Catalana va demanar la seva retirada en una carta perquè, segons l'associació, promou "els plantejaments secessionistes de només una part de la ciutadania".

El secretari de Comunicació de la Generalitat, Josep Martí, en una carta de resposta, va defensar la "impecable" neutralitat del fons i la forma de la seva campanya institucional. Martí va reafirmar la voluntat del Govern de seguir llançant la campanya durant les sis pròximes setmanes i va considerar que el seu retret és "fruit únicament d'un prejudici impropi i partidari". També va respondre que la campanya no conté discriminació, "molt menys motius ideològics", i va afegir que compleix la llei de publicitat institucional.