TV3 estrena l'espot de «La Marató»
L'anunci de sensibilització d'enguany va dedicat a la diabetis i l'obesitat | Jaume Balagueró ha dirigit el clip
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2015 a les 22:06
TV3 ha estrenat aquest dijous l'anunci de La Marató 2015 dedicada a la diabetis i l'obesitat. Jaume Balagueró (Rec, Darkness...) ha estat l'encarregat de dirigir l'espot. El director de cinema ha utilitzat “l’estètica i la narrativa del cinema de terror” per parlar de la freqüència i el desconeixement d'aquestes malalties. “Tenir-ne una pot fer por, però no saber-ho és terrorífic”, ha afirmat.
Manel Puig, cap del Servei d’Endocrinologia i Nutrició de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona, ha subratllat que en els últims anys la diabetis ha passat d’afectar el 6% dels ciutadans al 13%. És una "malaltia traïdora, que ha augmentat molt darrerament vinculada a l’epidèmia mundial de l’obesitat", ha detallat en la presentació de la campanya de sensibilització impulsada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Et pot interessar
-
Cultura
El Gremi d'Editors demana accelerar el Pla nacional del llibre i la lectura: «No ens podem aturar»
-
Cultura
Barcelona guanya la capitalitat europea del Nadal
-
Cultura
Barcelona impulsa una beca de residència per a autors i autores llatinoamericans
-
Cultura
S'inaugura la Fira Internacional del Llibre de Guadalajara amb Barcelona com a ciutat convidada
-
Cultura
Examen territorial a la salut del català: dades per a l'optimisme enmig del drama
-
Cultura
El periodisme té premi
