El fundador de SCC amenaça NacióDigital al Bages titllant-la de «nazi»

Josep Ramon Bosch, patrocinador de Manuel Valls a l'alcaldia de Barcelona, responsabilitza l'edició bagenca del diari de l'acció dels antifeixistes a la comarca

Publicat el 16 d’octubre de 2018 a les 16:16
Josep Ramon Bosch, fundador i expresident de Societat Civil Catalana, ha amenaçat NacióManresa titllant-la de "nazi" en una piulada que ha publicat aquest dimarts a la tarda a Twitter. El patrocinador de Manuel Valls a l'alcaldia de Barcelona ha volgut responsabilitzar la capçalera bagenca de NacióDigital d'unes pintades i cartells que han aparegut a diverses poblacions de la comarca contra destacats activistes de l'extrema dreta bagenca.

"Uns assenyalen perquè d'altres disparin", ha escrit en la piulada, posant el mitjà al centre de l'objectiu de l'unionisme. "Ja sabem qui seran els responsables", ha afegit, en referència a NacióManresa. El vídeo que acompanya la piulada recull imatges dels cartells i les pintades i fotos històriques d'establiments jueus alemanys amb l'estrella de David pintada als aparadors, intentant fer un símil d'una situació amb l'altra.
 
El santpedorenc Josep Ramon Bosch va ser el fundador de l'entitat ultra Somatemps i posteriorment, també, de Societat Civil Catalana (SCC), la qual va presidir fins que va dimitir per les informacions destapades pel periodista Jordi Borràs que l'apuntaven com a autor d'amenaces i insults contra independentistes a Facebook i de vídeos que penjava a Youtube fent apologia del franquisme i el nazisme.

Malgrat haver sortit de la primera línia política, Josep Ramon Bosch ha estat el principal impulsor de l'aterratge de l'exprimer ministre francès Manuel Valls a Barcelona per encapçalar una llista a les properes eleccions municipals. Fins i tot va arribar a portar-lo a Santpedor, a un esmorzar amb amics.