El jutjat d'instrucció número 24 de Barcelona ha citat a declarar com a investigats nou persones que van participar suposadament en l'ocupació de les vies del tren a l'estació de Sants durant la vaga del 8 de novembre a Barcelona. El jutge ha acceptat així el recurs de la fiscalia i ha acordat l'obertura de diligències. S'investiguen delictes de desordre públic i coacció, i els investigats declararan els pròxims 26 i 28 de març.
La vaga del 8-N va registrar el nombre més gran de talls viaris i ferrovials. Centenars de persones es van organitzar des de primera hora del matí per aturar la circulació en una cinquantena de carreteres i en les principals estacions del país, com ara l'estació de Sants de Barcelona. Més de 600 persones van accedir a les vies de Sants per protestar per l'empresonament de mig govern i dels "Jordis" i fins passades les vuit del vespre no es va desconvocar la protesta.
El jutge investiga nou persones per ocupar les vies del tren a Sants a la vaga del 8-N
El jutge accepta el recurs de la Fiscalia i acorda l'obertura de diligències per possibles delictes de desobediència i coaccions
ARA A PORTADA
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció David Cobo
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 22 de gener de 2018 a les 15:49
Et pot interessar
-
Política Albiol dona suport al Pacte Nacional per la Llengua i es desmarca del PP
-
Política Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit»
-
Política L'endemà de la política
-
Política Rahola, Artadi, Giró: una dècada per trobar el relleu de Xavier Trias a Barcelona
-
Política La negativa de Mas aboca Junts a un esprint pel candidat a Barcelona
-
Política Junts i el govern espanyol pacten un canvi legal per garantir l'atenció al client en català