El Partit Animalista presenta candidatures a les quatre circumscripcions catalanes el proper diumenge, 27 de setembre, per elegir el nou Parlament de Catalunya. En un dels punts del seu programa es manifesta a favor del dret a decidir amb aquesta formulació textual: "Per últim, tot i que a PACMA considerem que els animals no entenen de fronteres ni banderes, sempre defensarem la voluntat dels pobles a decidir a les urnes, assegurant els mecanismes necessaris per a què amb això es construeixi un gran pacte social".
El seu lema de campanya és "La seva veu,, el teu vot. Pels animals, el medi ambient i la justícia social". A les eleccions autonòmiques de 2012, el PACMA va obtenir 20.777 vots (0,57%, situant-se com a quarta força política extraparlamentària.
El Partit Animalista, pel dret a decidir
Política
És una de les principals formacions extraparlamentàries que es presenten a les eleccions del Parlament
ARA A PORTADA
-
Societat Escola inclusiva: radiografia d'un «canvi de paradigma» que s'ha quedat a mitges Gerard Mira
-
Política Més llibres i més càlcul mental: Govern i oposició exploren com revisar el model per reflotar l'educació Bernat Surroca Albet
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Junts torna a negociar amb el govern espanyol per desbloquejar el decret antidesnonaments Natàlia Pinyol
Publicat el
24 de setembre de 2015 a
les 17:17
Et pot interessar
-
Política
Campanya pel català i desafiar el TSJC: ERC colla el Govern per la llengua
-
Política
El jutge deixa en llibertat el «cervell» financer d'una xarxa criminal vinculada al cas Plus Ultra
-
Política
Els alumnes de Harvard interpel·len Sánchez pel Marroc i els casos de corrupció de la seva família
-
Política
El nou director general dels Mossos, condecorat per la Guàrdia Civil
-
Política
Illa es reuneix amb els partits per abordar un «acord de país» en educació
-
Política
Un congrés provincial sota control i angoixa camí de les municipals: què passa al PP català?
