L'assessor del PP a l'Ajuntament de València, Luis Salom, ha confirmat aquest dijous a través d'un comunicat que ha sol·licitat a l'Oficina de Patents i Marques el registre de les marques 'Guanyem Barcelona' i 'Guanyem València'. Salom ha assenyalat que renunciarà al registre si una de les portaveus de la plataforma, Ada Colau, i el de Podemos, Pablo Iglesias, donen 20.000 euros als serveis socials de l'alberg Sant Joan de Déu de València. Salom ha explicat que Sant Joan de Déu disposa d'un alberg per a l'atenció de persones desafavorides i que "és una oportunitat d'or perquè Pablo Iglesias i Ada Colau exerceixin de veritat la solidaritat que diuen defensar".
L'assessor del PP, que ha registrat les marques pagant 121 euros per cadascuna, ha dit a través d'un comunicat que no estaven registrades per cap partit polític ni plataforma ciutadana i que la finalitat del seu registre no es lucrativa. "És un toc d'atenció a aquells que creuen que tothom s'equivoca i que ells són els que millor preparats estan per governar en les institucions però descuiden un detall tan bàsic com el registre d'una marca", ha dit.
Salom ha afegit que Ada Colau vol concórrer a les eleccions municipals de Barcelona de manera conjunta amb el partit de Pablo Iglesias sota la marca 'Guanyem Barcelona' però que a València "l'acord es resisteix per la incapacitat de l'esquerra de fer pactes transparents abans de les eleccions, amb l'únic programa en comú de fer fora el PP i per tant no hi ha cap indici de l'interès en l'ús de 'Guanyem València'".
L'assessor ha criticat Pablo Iglesias assenyalant que va dir abans de les eleccions europeus que renunciaria al sou de 8.000 euros a Brussel·les, "més tard va dir que lliuraria a organitzacions socials part del sou i finalment va decidir donar el 75% a un programa de televisió que ell mateix dirigeix".