El PPC es considera «insultat, increpat i agredit» a Catalunya

El diputat Calbó demana al conseller Espadaler mà dura contra els "antidemòcrates" que ataquen els que defensen "el castellà o la unitat amb Espanya"

Publicat el 23 d’octubre de 2013 a les 09:02
El diputat portaveu del PPC a la comissió d'Interior, Pere Calbó, ha assegurat aquest matí que el PPC a Catalunya és "agredit, insultat i increpat per defensar idees democràtiques com defensar el castellà o la unitat amb Espanya".

Calbó ho ha afirmat en una pregunta en la sessió de control del Parlament al conseller d'Interior, Ramon Espadaler, amb la que demanava explicacions sobre les perquisicions dels Mossos durant la crema de banderes espanyoles per la Diada i la suposada agressió a un manifestant unionista. El popular ha demanat contundència en l'actuació d'actituds "antidemocràtiques".

Espadaler ha contestat que aquests dos casos van ser "dos fets aïllats en tota la jornada de la Diada". Així mateix el responsable polític de la policia catalana ha avançat que els Mossos han iniciat la investigació per aclarir els fets denunciats per Calbó.