El President del Consell General del Poder Judicial (CGPJ), Gonzalo Moliner, ha lamentat aquest dimecres haver de viatjar en classe turista perquè assegura que és una circumstància que no dóna una bona imatge de la persona que presideix el Poder Judicial i el Tribunal Suprem.
Segons Moliner, és una mesura excessiva i així ho ha expressat aquest dimecres al matí en una entrevista a RNE, on ha assegurat que el nou règim de control de les despeses que va aprovar el Consell General del Poder Judicial és tan "restrictiu" que l'obliga a viatjar en classe turista en comptes d'una categoria superior, on els bitllets són més cars.
Aquestes restriccions, que també l'obliguen a demanar permís abans d'organitzar un desplaçament, es va aprovar just després que l'expresident del CGPJ Carlos Dívar dimitís al descobrir-se que es finançava viatges privats a Marbella amb fons del CGPJ.
El president del TS, en contra de viatjar en turista
Gonzalo Moliner considera excessiu no poder viatjar en Business pel nou règim de control de despeses
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de desembre de 2012 a les 16:13
Et pot interessar
-
Política Com impactarà en el PP català el congrés de Feijóo?
-
Política El PP s'indigna per una activitat de «tir al feixista» a la festa major de la UPF
-
Política Illa defensarà la «diversitat» i la necessitat de «sumar capacitats» a la conferència de presidents
-
Política Salvavides dels Comuns al Govern per la taxa turística: ajornament a canvi de 60 milions per la compra d'habitatge
-
Política Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Política Els canvis fiscals no inquieten (per ara) els promotors del Hard Rock