"Publiquen que conservo la paga extra, tot i que els vaig dir que hi he renunciat", assegura Rafael Ribó. Segons el Síndic de Greuges, ahir divendres va rebre la trucada d'una redactora del diari i li va desmentir moltes de les afirmacions que avui publiquen "em va dir que ja ho tenia escrit i que era massa tard per rectificar-ho, així que els posaré una querella".
Rafael Ribó ha assegurat a Nació Digital que "avui trucaré al president Mas i a la presidenta del Parlament per accelerar el procés per poder donar totes les explicacions". El Síndic considera que "hi ha una campanya contra la Sindicatura que pretén erosionar l'autogovern de Catalunya en general".
El Síndic es querellarà contra El Mundo
Rafael Ribó afirma que el diari està publicant "falsedats" per atacar l'autogovern a través de la Sindicatura
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 09 de juny de 2012 a les 08:46
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres