"Publiquen que conservo la paga extra, tot i que els vaig dir que hi he renunciat", assegura Rafael Ribó. Segons el Síndic de Greuges, ahir divendres va rebre la trucada d'una redactora del diari i li va desmentir moltes de les afirmacions que avui publiquen "em va dir que ja ho tenia escrit i que era massa tard per rectificar-ho, així que els posaré una querella".
Rafael Ribó ha assegurat a Nació Digital que "avui trucaré al president Mas i a la presidenta del Parlament per accelerar el procés per poder donar totes les explicacions". El Síndic considera que "hi ha una campanya contra la Sindicatura que pretén erosionar l'autogovern de Catalunya en general".
El Síndic es querellarà contra El Mundo
Rafael Ribó afirma que el diari està publicant "falsedats" per atacar l'autogovern a través de la Sindicatura
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juny de 2012 a les 08:46
Et pot interessar
-
Política La corrupció als partits es castiga a les urnes? Tranquil·litat al PP, preocupació al PSOE
-
Política Artur Mas és l'expresident de la Generalitat que més diners públics gasta amb 42.000 euros
-
Política Estat i Generalitat es conjuren per sortir de la bilateral amb les «línies mestres» del finançament singular tancades
-
Política L'amnistia enterra la repressió? El dany irreversible de les causes del procés
-
Política Uns 3.000 jutges i fiscals es manifesten contra el govern espanyol davant el Tribunal Suprem
-
Política Junqueras dona marge al PSOE pel finançament: «És més important el contingut»