La sala de vacances del Tribunal Suprem ha atorgat un permís extraordinari a l'exconseller de la Presidència Jordi Turull per sortir de la presó de Lledoners (el Bages) i visitar el seu pare a l'hospital, on es troba ingressat a causa d'una malaltia greu.
Segons l'alt tribunal espanyol, la visita es realitzarà aquest dilluns i no s'allargarà més de dues hores. Com en els casos anteriors, Turull serà traslladat immediatament de la presó a l'hospital sota custòdia policial, i serà retornat quan hagi finalitzat la visita.
Rull va visitar el seu fill
Precisament fa menys d'una setmana que el Suprem també va permetre que l'exconseller de Territori, Josep Rull, visités el seu fill menor d'edat a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona, que havia estat sotmès a una operació.
En aquell cas, però, el permís extraordinari va ser concedit amb un mes d'antelació, i els magistrats del Suprem detallaven que la sortida s'havia de cenyir als horaris de la presó i s'havien de dur a terme "les mesures de seguretat necessàries per al desplaçament i permanència de la custòdia". També van advertir els Mossos d'Esquadra que evitessin que la sortida tingués "un altre objecte diferent a l'autoritzat".
El Suprem permet a Turull visitar el seu pare a l'hospital
La visita serà aquest dilluns i durarà només quatre hores
ARA A PORTADA
-
Junqueras assegura que Junts s'ha interessat per la proposta de finançament d'ERC: «És un pas endavant» Sara Escalera
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 26 d’agost de 2019 a les 12:27
Et pot interessar
-
Política El PP i Vox entren en còlera per la reunió Illa-Puigdemont a Brussel·les
-
Política Els Comuns celebren la reunió entre Illa i Puigdemont i esperen que el diàleg permeti «avenços socials»
-
Política Herències d'agost, deures de setembre
-
Política Mor Víctor Terradellas, l'independentista que mirava la política exterior sense prevencions
-
Política Puigdemont dissenya el seu futur: què farà si pot tornar a Catalunya a la tardor?
-
Política Feijóo acusa Sánchez d'encapçalar un «govern fallit» que s'ha «posat de perfil» davant els incendis