Els volums 1, 2, 3 i 5 ja estan disponibles i el quart apareixerà aviat. Aquests primers reculls inclouen les gramàtiques que es van fer del 1891 al 1946. També contenen la gramàtica francesa del 1919 i l'anglesa del 1924, juntament amb una sèrie d'articles tècnics publicats entre el 1887 i el 1926. A més, s'hi poden consultar discursos i articles de temes sociolingüístics i els pròlegs de diverses obres, així com les "Converses filològiques".
La resta de volums, que encara no estan disponibles, recullen pròlegs a diverses obres, la "Gramàtica catalana" de l'Institut d'Estudis Catalans i la gramàtica pòstuma. També hi ha les "Normes ortogràfiques" del 1913, el "Diccionari ortogràfic" i els fragments conservats del "Diccionari de la llengua literària", així com el "Diccionari general de la llengua catalana" del 1932.
El novè i últim volum conté l'epistolari, la biografia i la bibliografia de Pompeu Fabra, així com els índexs generals de l'obra.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2008 a les 12:00
Et pot interessar
-
Política Recordar Candel, un mur contra l'onada xenòfoba
-
Política El «me gusta la fruta» de Feijóo encén encara més els ànims a Madrid
-
Política El Govern reforça l'estratègia contra els aranzels de Trump: incrementar l'exportació i més ajudes a empreses
-
Política El socialista David Pérez es reincorpora a la mesa del Parlament després d'un transplantament de cor
-
Política ERC activa en solitari a Madrid la palanca de l'IRPF per moure el PSOE amb el finançament
-
Política Buch acusa Torra de voler renunciar a les competències de Mossos perquè «portava problemes»