Avui fa quinze dies que els primers "indignats" van acampar a la plaça de Catalunya. En aquestes dues setmanes, amb els seus dies i les seves nits, hi ha hagut assemblees constants que han generat tota mena de reflexions, amb les seves demandes corresponents. S'ha denunciat des de les maldats del sistema financer internacional a l'opressió que significa el llenguatge sexista. I cada dia, cassolada.
Només s'ha deixat a banda una qüestió important, sobre la qual no hi ha hagut temps de discutir. I és que, naturalment, la societat catalana té dificultats molt semblants a les d'Europa en general. Qui ho pot negar? Només hi ha el petit detall que, a més de compartir problemes amb Madrid, aquí tenim un problema amb Madrid.
Diuen que, qui sap, potser avui faran un espai en l'atapeïda agenda dels acampats i discutiran sobre si Catalunya té dret a l'autodeterminació. És a dir que pensen posar en qüestió un dret. I, pel que sembla, no serà el seu a acampar, sinó el de tothom a decidir.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2011 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Política Villarejo, condemnat a tres anys i mig de presó per haver revelat secrets d'una assessora de Pablo Iglesias
-
Política
Vox: entre el sorpasso al PP i el reflux ultra
-
Política
Què és el «Cummatti Giuvintù», el congrés independentista de les nacions sense estat d'Europa
-
Política ERC demana explicacions al Govern i més jutges a Catalunya després dels últims successos
-
Política Els Comuns acusen Junts i el PP de comprar el discurs de l'extrema dreta en els últims successos
-
Política
El Govern desvincula el fracàs del consorci d'inversions d'uns pressupostos encara sense data
