Episodi 2: La cuina de les enquestes
Arriba el segon capítol d'«Snooker» a Nació, l'espai polític més «hardcore» en àudio i vídeo, per comentar com es fan i quan fallen els sondejos electorals, amb Àngels Pont, directora de Gesop
Ara a portada
Publicat el 18 de maig de 2023 a les 19:01
Actualitzat el 16 de juny de 2023 a les 12:17
Com funcionen les enquestes? Quina influència tenen en la presa de decisions? Com condicionen els votants? Estem immersos en la campanya de les eleccions municipals del 28 de maig i cada dia apareixen nous treballs demoscòpics sobre intenció de vot i repartiment de regidors. L'encertaran en el pronòstic, responen a l'interès de qui les paga o marquen tendència dels moviments dels votants?
[nointext]
Us ho expliquem i analitzem i també parlem amb Àngels Pont, directora de Gesop, una de les principals empreses d'enquestes del nostre país i que, entre altres, treballa per al Centre d'Estudis d'Opinió de la Generalitat i per a El Periódico. Ella és la convidada al segon episodi d'Snooker, el pòdcast de política de Nació. Es pot veure i escoltar a YouTube, a Spotify, a Google, i a Ivoox. Conversa amb Ferran Casas, subdirector del diari i conductor del programa, amb Oriol March, cap de Política, i amb Roger Tugas Vilardell, responsable de dades i transparència del diari.
[noticia]256877[/noticia]
Et pot interessar
-
Política L’extreballador d’ERC esquitxat pel cas dels cartells, repescat com a assessor de la Diputació de Barcelona
-
Política L'alcalde d'Ourense llença una crítica racista al Reial Madrid: «S'equivocaven amb els jugadors negres»
-
Política Junts dona dos mesos al PSOE per complir amb l’oficialitat del català a Europa i l’amnistia
-
Política La Generalitat vol connectar en 5 anys més de 6.000 equipaments públics a la xarxa de fibra òptica pròpia