El CDR de la zona nord de Manresa ha repintat per tercera vegada aquest dissabte el mural de la plaça de la Creu, però acostumats a com estan que a sobre els espanyolistes hi facin pintades, han reservat un espai en la paret perquè hi pintin els membres del GDR.
Els CDR han deixat tot un pany de paret, a tocar la plaça, pintada de blanc i amb una frase que hi diu "No estem dividits. Només pensem diferent. Expressa't aquí lliurement". La pintada del mural ha finalitzat amb l'arribada de dues patrulles de la Policia Local de Manresa, que tot i no identificar-los, ha precipitat que deixessin de pintar.
Farts de repintar, el CDR de Manresa prepara una paret en blanc per als espanyolistes
Ha repintat per tercera vegada aquest dissabte el mural de la plaça de la Creu
ARA A PORTADA
-
-
El tiet de Rafa Nadal se surt del guió en el congrés del PP: «A Mallorca no es parla mallorquí, es parla català» Pep Martí i Vallverdú
-
-
Sánchez situa la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'Organització del PSOE Bernat Surroca Albet
-
El PSOE modifica el seu codi ètic per incloure l'expulsió de militància per consum de prostitució Redacció
Publicat el 22 d’abril de 2018 a les 08:10
Et pot interessar
-
Política Les perles de la nova portaveu del PP: de «la banda del 3%» a Rufián «gandul»
-
Política Carlos Mazón, en una nova polèmica per un dinar: 853 euros en un restaurant Michelin
-
Política Només un de cada cinc espanyols vol que Sánchez acabi la legislatura, segons una enquesta de Prisa
-
Política Xavier Garcia Albiol serà el president del congrés estatal del PP
-
Política Miquel Sàmper reivindica Catalunya per impulsar la indústria europea de xips i semiconductors
-
Política Què pensa el PP de Feijóo?