Foment del Treball considera "totalment irracional" i "anacrònica" la crida de l'ANC a les empreses a inscriure's en un registre de companyies "deslligades de les pressions" de l'Estat en el marc d'una campanya de 'Consum Estratègic' presentada aquest dijous. En declaracions a la premsa, el president de Foment, Josep Sánchez-Llibre, ha assegurat que l'Assemblea promou "un boicot a les empreses catalanes" per motius "ideològics" i que això "va en contra dels ciutadans de Catalunya, els consumidors, les empreses, la cohesió social i el creixement econòmic".
"Barrejar consum i política és un error gravíssim", ha dit Sánchez-Llibre, advertint que no es pot "permetre des de cap punt de vista". Segons ha assegurat el seu president, Foment utilitzarà "totes les eines i mecanismes" a la seva disposició per "lluitar contra aquesta decisió".
Tot i que Sánchez-Llibre ha evitat concretar quines mesures podria impulsar exactament Foment per contrarestar la campanya de l'ANC, ha dit que vol enviar un "missatge de tranquil·litat" a les empreses. "És un plantejament anacrònic, de segles passats", ha dit el president de Foment, descrivint la patronal com "la casa gran de les empreses" de Catalunya i de les que venen aquí.
Foment veu «totalment irracional i anacrònica» la crida de l'ANC al consum estratègic
Josep Sánchez-Llibre acusa l'Assemblea de promoure un "boicot a les empreses catalanes" amb plantejaments "ideològics"
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2019 a les 12:45
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Badalona replica al Govern que no és viable obrir Can Bofí Vell
-
Política
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9
-
Política
Colau i Urtasun es mullen per Pisarello a les primàries de BComú
-
Política
Pablo Iglesias guanya Eduardo Inda als tribunals: «Okdiario» va inventar-se una informació
-
Política
Feijóo ja té data per declarar davant la jutgessa de Catarroja per la dana: el 9 de gener
-
Política
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees
