Girauta: «El PSOE ha d'aclarir les seves actituds i aliances amb el PSC»

El cap de llista de Ciutadans per Barcelona carrega contra les paraules de la socialista Meritxell Batet per veure "més facilitat" per pactar amb Podem

Publicat el 13 de juny de 2016 a les 15:54
A Juan Carlos Girauta, cap de llista per Barcelona de Ciutadans, no li han agradat gaire les declaracions de la seva rival del PSC, Meritxell Batet, que ha assegurat que veu "més facilitat" per pactar amb Podem que amb el partit taronja. Per a ell, tot plegat és un exemple de la necessitat que té el PSOE "d'aclarir les seves actituds i aliances" amb els socialistes catalans.

En aquest sentit, Girauta ha recordat que Pedro Sánchez es va assabentar de l'acord a l'Ajuntament de Barcelona després de ser signat. Per això ha considerat que PSOE s'hauria d'esforçar en tenir una direcció centralitzada a tot l'estat espanyol. "El cas del PSC amb el temps s'ha demostrat que va ser un error", ha declarat, després de considerar que l'estratègia unificadora d'Alfonso Guerra "era la bona".

Girauta ha fet aquestes declaracions després de seguir el partit de la selecció espanyola de futbol des de la Barceloneta. En acabar, ha reivindicat la "tolerància" perquè "cada partit pugui celebrar el que vulgui". Sobre el matx, el cap de llista de C's ha expressat que se li ha fet llarg amb un gol al minut 88. Això no ha impedit que Juan Carlos Girauta acabés ballant per celebrar la victòria de "La Roja".

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tNcb0rLv79s[/youtube]