El Ministeri d'Hisenda pagarà aquest dimecres a la Generalitat els 3.034 milions d'euros del FLA extraordinari que deu i n'explicarà els detalls en un acte a la delegació del govern espanyol a València. La Generalitat va enviar dilluns la llista de pagaments pendents per finançar amb el FLA del 2015, tant pel que fa al tram ordinari del mes de desembre com al tram addicional que el govern espanyol va activar el 20 de desembre, que correspon als romanents del mecanisme.
Govern espanyol i Generalitat mantenen obert el contenciós per les noves condicions de control que l'Estat va imposar a Catalunya per fer aquesta transferència. La Generalitat va elevar la qüestió al Tribunal Suprem i, poc després, Montoro va desistir de fraccionar els pagaments i allargar-los en el temps, com pretenia inicialment.
També rebran les partides del FLA -fins a 7.889 milions d'euros per a tots els territoris- la resta d'autonomies que s'han acollit al mecanisme de liquiditat.
Hisenda pagarà avui els diners del FLA extraordinari a la Generalitat
El Govern va enviar dilluns la llista de pagaments pendents per finançar amb els 3.034 milions d'euros del fons
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2015 a les 10:08
Et pot interessar
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar