Investiguen un programador per duplicar el web del referèndum

Oriol Ferràndez rep la notificació a casa seva per declarar el dilluns a la comissaria de la Verneda de la policia nacional espanyola

Publicat el 23 de setembre de 2017 a les 08:40
El programador informàtic Oriol Ferràndez, que és veí de Caldes de Montbui (Vallès Oriental), ha estat citat a declarar aquest dilluns en qualitat d'investigat a la comissaria de la policia nacional espanyola de la Verneda, a Barcelona, suposadament per haver duplicat el web de la Generalitat sobre el referèndum que va tancar la Guàrdia Civil, segons ha expressat el mateix Ferràndez a través de les xarxes socials.

Ferràndez ha explicat a NacióDigital que la notificació li van lliurar dos agents de la policia nacional espanyola a casa seva cap a les 21.00 h d'aquest divendres, i està convençut del fet que és per haver duplicat el web del referèndum previst per a l'1 d'octubre. "A part d'alguns tweets i alguna vinyeta, no he fet res més que el web", ha relatat.

A la notificació s'exposa que se'l cita a declarar com a investigat amb motiu del compliment de la instrucció 2/2017 que ha emès la Fiscalia Superior de Catalunya als cossos policials per investigar possibles delictes de desobediència, prevaricació i malversació de diners públics en relació als preparatius sobre el referèndum.