La CUP-Capgirem Barcelona ha presentat la llista amb la que es presentarà a l'Ajuntament de la ciutat per a les eleccions municipals del 26 de maig. Ho ha fet amb el lema "amb pas ferm" i amb l'objectiu de "capgirar la ciutat, per revertir les polítiques neoliberals i garantir les necessitats bàsiques de les veïnes i els veïns".
La cap de llista serà Anna Saliente, que ha defensat la fortalesa de la candidatura: "Diuen que fem llistes de persones desconegudes, perquè no som a les agendes dels lobbies, però som a molts altres llocs, som a les assemblees, a les lluites sindicals, posant els nostres cossos per aturar desnonaments, som a les lluites feministes", ha afirmat.
Carles Riera, que tancarà la llista juntament amb les exdiputades Isabel Vallet i Mireia Vehí, ha reclamat que s'ha de posar els ajuntaments al servei de l'autodeterminació i ha apuntat que "el feminisme, el socialisme i l'independentisme són els pilars bàsics per construir una república de drets socials i polítics per a tothom, construint sobiranies des dels municipis".
La CUP-Capgirem Barcelona té el repte de mantenir la seva representació al consistori barceloní, on té tres regidors. Dos dels tres regidors que van ser escollits a les eleccions municipals del 2015 no han acabat la legislatura, i ara cap dels tres repeteix.
La CUP es presenta a Barcelona «amb pas ferm» per mantenir la representació
Anna Saliente serà la cap de llista d'una candidatura que tancaran Isabel Vallet, Mireia Vehí i Carles Riera
ARA A PORTADA
-
Junqueras assegura que Junts s'ha interessat per la proposta de finançament d'ERC: «És un pas endavant» Sara Escalera
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 04 d’abril de 2019 a les 19:49
Et pot interessar
-
Política El PP i Vox entren en còlera per la reunió Illa-Puigdemont a Brussel·les
-
Política Els Comuns celebren la reunió entre Illa i Puigdemont i esperen que el diàleg permeti «avenços socials»
-
Política Herències d'agost, deures de setembre
-
Política Mor Víctor Terradellas, l'independentista que mirava la política exterior sense prevencions
-
Política Puigdemont dissenya el seu futur: què farà si pot tornar a Catalunya a la tardor?
-
Política Feijóo acusa Sánchez d'encapçalar un «govern fallit» que s'ha «posat de perfil» davant els incendis